Dit is per uitje verschillend. Op zowel de detailpagina van het door u gekozen uitje, als op de gekochte e-ticket staat de geldigheid van de entreebewijzen. Na de uiterlijke geldigheidsdatum zijn de e-tickets niet meer bruikbaar.
U leest hier meer over in ons privacy beleid. 
Het geprinte ticket is niet persoongebonden. U kunt het dus inderdaad cadeau geven. Wij raden u wel aan uw eigen e-mailadres op te geven, en zelf de tickets uit te printen, zodat u zeker weet dat de email goed aankomt.
U gaat naar uw uitje naar keuze en selecteert het juiste product en het aantal tickets. U klikt op de button: BESTELLEN en komt vervolgens in uw winkelwagentje. Hierin vult u uw gegevens in en kiest u uw betalingswijze. Wanneer uw bestelling  is afgerond ontvangt u, zodra de betaling bij de bank binnen is, per mail van Ticketsplus uw entreebewijzen (dit kan 30 minuten duren). U dient zelf uw entreebewijzen zelf te printen. Ieder entreebewijs heeft een unieke barcode. Bij uw bezoek aan het park/uitje  wordt bij de ingang uw entreebewijs met een scanner elektronisch gecontroleerd. Een entreebewijs kan dus onbeperkt worden geprint, maar is slechts éénmaal geldig.
In sommige gevallen komt de e-mail met de link om uw entreebewijzen te printen in de junkmail map van uw mailprogramma. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma. Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail of spam. Kijkt u in de map met een dergelijke naam. Het kan ook zijn dat u een onjuist e-mailadres heeft opgegeven, of per ongeluk een typefout heeft gemaakt. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Druk op F5 op uw toetsenbord om verder te gaan, het scherm wordt dan automatisch ververst. Het probleem is dan verholpen. Werkt dit niet, probeer dan uw cookies te verwijderen.

-ga naar Start
-ga naar Configuratiescherm
-Kies voor Internetopties
-Kies voor Browsegeschiedenis en cookies verwijderen
-verwijder deze en start de webpagina opnieuw op

Mocht dit ook niet lukken neem dan contact op op met onze klantenservice via support@ticketsplus.nl.  Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. 
Helaas kunt u alleen entreebewijzen bestellen d.m.v. internetbankieren (iDEAL) of een creditcard. Natuurlijk kunt u wel familie of vrienden die wel over deze mogelijkheid beschikken vragen om entreebewijzen voor u te bestellen.
Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met onze helpdesk via  support@ticketsplus.nl.
Op uw afschrift staat de tekst: ‘betaling aan Tourbizz/TicketsPlus’
Ja, dit is mogelijk. Zorg er wel voor dat de helderheid van uw scherm op licht staat, zodat we uw tickets snel kunnen scannen. 
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw ticket opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen. U kunt uw tickets ook mobiel laten scannen. 
Dit kan gerust, zolang de barcode ongeschonden blijft.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet beschadigd is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw ticket opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen.
Dit is geen probleem zolang de barcode ongeschonden blijft en de tekst goed leesbaar is.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park of evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket compleet is. U dient dan ook uw ticket opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park of evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket compleet is. U dient dan ook uw ticket opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen. U kunt uw tickets ook mobiel laten scannen. 
Nee, alleen een ticket geprint op wit A4 formaat is geldig. 
Ja. Het is niet noodzakelijk om uw ticket in kleur te printen. Alleen de leesbaarheid is van belang.
Misschien kunt u de bevestigingsmail doorsturen naar uw werk, een familielid of kennis die de tickets voor u kan printen.
Uitsluitend een op A4 geprint ticket geldt als toegangsbewijs tot het park/uitje/evenement. Dus zonder ticket krijgt u geen toegang.
De aankoper is verantwoordelijk voor zijn tickets. Terugbetaling is niet meer mogelijk. Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje/ evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat u uw tickets bij de hand hebt. Bij verlies van uw tickets dient u deze dan ook opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen.
U kunt een email sturen naar support@ticketsplus.nl. Vermeld daarin de naam, adres en het emailadres waaronder de tickets besteld zijn, het park en de datum waarop de tickets besteld zijn. U zult dan spoedig een nieuwe bevestigingsmail ontvangen.
Als u klachten heeft over het park/evenement bezoek, dan kunt u contact opnemen met het park/evenement zelf.
Elk ticket bevat verschillende beveiligingselementen. Aan de ingang van een park/evenement wordt uw ticket gescand en elektronisch op echtheid getest. Namaken of kopiëren van het ticket is dus nutteloos.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met het aantal tickets. Tickets zijn niet terug te geven. 
Nee. U kunt uw ticket eventueel aan iemand in uw omgeving geven.
Voor vragen uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Wij vinden het heel vervelend dat wij niet hebben voldaan aan uw wensen. Uiteraard willen wij hier van leren om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Meld uw klacht bij onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. 
Dit is per uitje verschillend. Op zowel de detailpagina van het door u gekozen uitje, als op de gekochte e-ticket staat de geldigheid van de entreebewijzen. Na de uiterlijke geldigheidsdatum zijn de e-tickets niet meer bruikbaar.
U leest hier meer over in ons privacy beleid. 
Het geprinte ticket is niet persoongebonden. U kunt het dus inderdaad cadeau geven. Wij raden u wel aan uw eigen e-mailadres op te geven, en zelf de tickets uit te printen, zodat u zeker weet dat de email goed aankomt.
U gaat naar uw uitje naar keuze en selecteert het juiste product en het aantal tickets. U klikt op de button: BESTELLEN en komt vervolgens in uw winkelwagentje. Hierin vult u uw gegevens in en kiest u uw betalingswijze. Wanneer uw bestelling  is afgerond ontvangt u, zodra de betaling bij de bank binnen is, per mail van Ticketsplus uw entreebewijzen (dit kan 30 minuten duren). U dient zelf uw entreebewijzen zelf te printen. Ieder entreebewijs heeft een unieke barcode. Bij uw bezoek aan het park/uitje  wordt bij de ingang uw entreebewijs met een scanner elektronisch gecontroleerd. Een entreebewijs kan dus onbeperkt worden geprint, maar is slechts éénmaal geldig.
In sommige gevallen komt de e-mail met de link om uw entreebewijzen te printen in de junkmail map van uw mailprogramma. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma. Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail of spam. Kijkt u in de map met een dergelijke naam. Het kan ook zijn dat u een onjuist e-mailadres heeft opgegeven, of per ongeluk een typefout heeft gemaakt. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Druk op F5 op uw toetsenbord om verder te gaan, het scherm wordt dan automatisch ververst. Het probleem is dan verholpen. Werkt dit niet, probeer dan uw cookies te verwijderen.

-ga naar Start
-ga naar Configuratiescherm
-Kies voor Internetopties
-Kies voor Browsegeschiedenis en cookies verwijderen
-verwijder deze en start de webpagina opnieuw op

Mocht dit ook niet lukken neem dan contact op op met onze klantenservice via support@ticketsplus.nl.  Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. 
Helaas kunt u alleen entreebewijzen bestellen d.m.v. internetbankieren (iDEAL) of een creditcard. Natuurlijk kunt u wel familie of vrienden die wel over deze mogelijkheid beschikken vragen om entreebewijzen voor u te bestellen.
Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met onze helpdesk via  support@ticketsplus.nl.
Op uw afschrift staat de tekst: ‘betaling aan Tourbizz/TicketsPlus’
Ja, dit is mogelijk. Zorg er wel voor dat de helderheid van uw scherm op licht staat, zodat we uw tickets snel kunnen scannen. 
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw ticket opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen. U kunt uw tickets ook mobiel laten scannen. 
Dit kan gerust, zolang de barcode ongeschonden blijft.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet beschadigd is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw ticket opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen.
Dit is geen probleem zolang de barcode ongeschonden blijft en de tekst goed leesbaar is.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park of evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket compleet is. U dient dan ook uw ticket opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park of evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket compleet is. U dient dan ook uw ticket opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen. U kunt uw tickets ook mobiel laten scannen. 
Nee, alleen een ticket geprint op wit A4 formaat is geldig. 
Ja. Het is niet noodzakelijk om uw ticket in kleur te printen. Alleen de leesbaarheid is van belang.
Misschien kunt u de bevestigingsmail doorsturen naar uw werk, een familielid of kennis die de tickets voor u kan printen.
Uitsluitend een op A4 geprint ticket geldt als toegangsbewijs tot het park/uitje/evenement. Dus zonder ticket krijgt u geen toegang.
De aankoper is verantwoordelijk voor zijn tickets. Terugbetaling is niet meer mogelijk. Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje/ evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat u uw tickets bij de hand hebt. Bij verlies van uw tickets dient u deze dan ook opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen.
U kunt een email sturen naar support@ticketsplus.nl. Vermeld daarin de naam, adres en het emailadres waaronder de tickets besteld zijn, het park en de datum waarop de tickets besteld zijn. U zult dan spoedig een nieuwe bevestigingsmail ontvangen.
Als u klachten heeft over het park/evenement bezoek, dan kunt u contact opnemen met het park/evenement zelf.
Elk ticket bevat verschillende beveiligingselementen. Aan de ingang van een park/evenement wordt uw ticket gescand en elektronisch op echtheid getest. Namaken of kopiëren van het ticket is dus nutteloos.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met het aantal tickets. Tickets zijn niet terug te geven. 
Nee. U kunt uw ticket eventueel aan iemand in uw omgeving geven.
Voor vragen uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Wij vinden het heel vervelend dat wij niet hebben voldaan aan uw wensen. Uiteraard willen wij hier van leren om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Meld uw klacht bij onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. 

Ticko

Ontdek de leukste uitjes tijdens jouw vakantie met Ticko! Bestel tickets met korting voor vele attractie- en speelparken, dierenparken, musea en nog veel meer.